Direktor Fonda PIO Relja Ognjenović i ove nedelje primao je građane koji su naišli na probleme prilikom ostvarivanja prava na penziju i uputio ih kako da ih rešavaju.
Radna atmosfera u Fondu podrazumeva da razgovaram sa građanima koji imaju pitanja vezana za ostvarivanje prava iz penzijskog i invalidskog osiguranja, objavio je Ognjenović.
Kako je naveo, pitanja se najčešće odnose na sumnju u kašnjenje u donošenju rešenja, nedostajanje podataka u bazi matične evidencije koji se odnose na godine uplaćenih doprinosa, ali i na ostvarivanje prava na novčane naknade za telesno oštećenje i pomoć drugog lica.
U zavisnosti od situacije, pokušavamo da rešimo svaku nedoumicu ili ukazujemo stranci šta može da uradi kako bi se ubrzao određeni postupak.
Kroz direktan razgovor sa građanima dobijamo informacije o procesima koje treba unaprediti kako bi se održao visok nivo kvaliteta u pružanju usluga Fonda PIO.
Osim redovnih i vanrednih usklađivanja penzija, većih izdvajanja za društveni standard korisnika penzija, naš prioritet je i zadovoljstvo stranaka koje tek treba da ostvare pravo, a sve sa ciljem da konstantno radimo na podizanju nivoa kvaliteta života u “trećem dobu“, saopšteno je iz Fonda.
Svaku priliku koristim da organizujem prijem građana na kojem saslušam stranke koje obrazlože problem zbog kojeg su došle, a zatim i kolege – direktore sektora, da objasne nedoumice u vezi sa predmetom. Razmatranjem postojećih i nekih novih činjenica, zajedničkim radom, predlozima i savetima ulazimo u suštinu i srž svakog postupka i dajemo predloge za dalje postupanje.
Cilj nam je uvek isti – da direktno utičemo na unapređenje postojećih procesa, da olakšamo procedure i kao krajnji rezultat dobijemo apsolutno zadovoljstvo naših osiguranika i korisnika, zaključio je direktor PIO Fonda.